Не секрет, що дилери повинні дотримуватися певних прайс-листів. Але немає ніякої впевненості, що деякі дилери не пропонують «Спеціальні ціни» для своїх клієнтів. У зв'язку з чим породжуються проблеми, пов'язані в одних випадках із заниженням цін кінцевих продажів, а в інших - з їх завищенням. І те й інше вкрай не бажано.
Заниження ціни кінцевих продажів підриває основу для нормальної організації мережі просування товарів (особливо дорогих і технічно складних). Ситуація на ринку стає дуже нестійкою і не сприяє розвитку торгової марки виробника в регіоні.
Рекомендована ціна, повинна суворо дотримуватися дилерами.
Для контролю рівня роздрібних цін використовується маркетингове дослідження методом «Таємний замовник».
«Таємний замовник» під виглядом потенційного замовника здійснює контрольну оцінку дилера за допомогою телефонних переговорів, відвідування точки продажу, при необхідності листування та отримання комерційних пропозицій.
Така система єдиний реальний спосіб контролю на предмет дотримання дилерами обумовленої цінової політики, запобігання заниження/завищення цін на товари в умовах малоконтрольованого ринку.
На підставі отриманої інформації ви зможете розробити тактику боротьби із заниженням/завищенням цін кінцевого продажу, і утримувати адекватний рівень роздрібних цін. Також у Вас будуть інструменти впливу на дилерів, дистриб'юторів, торгових партнерів, посередників залежно від вашого каналу продажу.
Таким чином, ви зможете повністю контролювати ринок.
Ми володіємо досвідом контролю роботи дилерів для виробників торгового, виробничого, фармацевтичного, шиномонтажного обладнання. Обладнання для ресторанів, кафе, барів, їдалень, басейнів.
А також контроль роботи дилерів для виробників кави та кавового обладнання.
Ми допоможемо Вам в управлінні та контролі роботи партнерів, дилерів, посередників.