Розробка стандартів обслуговування

ЯК ПРАЦЮЮТЬ СТАНДАРТИ

 

Якщо реклама лише «наганяє потенційних Клієнтів», то обслуговує їх персонал, і часто він же «обнуляє» рекламний бюджет некваліфікованою роботою, яка часом залежить від погоди чи настрою кожного окремо взятого співробітника.

 

Оскільки на сьогоднішній день цінова конкуренція мало ефективна і в більшості випадків не працює, необхідно приділяти максимальну увагу навчанню персоналу.

 

Клієнт може не запам'ятати і «пробачити» якісь дрібниці і недоліки в інтер'єрі магазину, але якість роботи персоналу це те, що формує остаточне рішення про здійснення покупки саме у вашому закладі, а не у конкурентів.

 

Наявність стандартів обслуговування нададуть можливість персоналу не зробити помилку під час консультації клієнта, відлякати і упустити його на будь-якому з етапів спілкування.

 

Стандарти потрібні для того, що б і в даний момент і в будь-який інший час клієнт міг прийти у ваш заклад, побачити посмішку на обличчі персоналу, отримати якісне обслуговування і повернутися до вас знову.

 

Обслуговування клієнтів не повинно залежати від настрою персоналу, а повинно залежати від тих стандартів, які сформовані у вашій компанії.

 

У стандартах прописано звід правил, алгоритм роботи, поведінки та спілкування з клієнтом, включаючи нестандартні ситуації:

 

  • Вимоги до торгового залу, вимоги до зовнішнього вигляду співробітників (наявність бейджа у співробітників, охайність) тощо.

 

  • Ключові принципи роботи з клієнтами.

 

  • Вітання, встановлення контакту з клієнтом.

 

  • Виявлення потреб.

 

  • Презентація товару та компетентність менеджера/консультанта.

 

  • Робота із запереченнями і скаргами клієнтів.

 

  • Правила поведінки у «позаштатних» ситуаціях і методи вирішення конфліктів.

 

  • Правила завершення контакту/продажу.

 

  • Правила повернення товару.

 

  • Словник кращих слів та виразів тощо.

 

Стандарти обслуговування клієнтів - це настільна книга всіх співробітників.

 

У стандартах прописан алгоритм роботи з клієнтом від зустрічі і до прощання, зібрана вся необхідна для роботи інформація. У стандартах можна знайти відповіді на запитання та  схеми вирішення практичних ситуацій.

 

І найголовніше - не потрібно «розжовувати» новим співробітникам суть роботи, поведінки, а можна швидко, за налагодженою схемою впроваджувати в «лад» нових співробітників, робити їх максимально взаємозамінними.

 

При необхідності в стислі терміни підбирати нових співробітників.

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ 

 

 


м. Київ

Тел.:
+38 066 220 49 81
Пошта: officemshopper@gmail.com

Ваше ім"я *
Назва компанії *
Сайт *
Пошта *
Номер телефону *
Повідомлення *